De 1e dag - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van Joke en Jan - WaarBenJij.nu De 1e dag - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van Joke en Jan - WaarBenJij.nu

De 1e dag

Door: Joke en Jan

Blijf op de hoogte en volg Joke en Jan

01 Juni 2013 | Spanje, Benidorm

Vanmorgen om half 8 opgestaan en de tassen opnieuw ingepakt voor vervoer op de fiets. Daarna een eenvoudig ontbijtje in het hotel en om 10.00 gaan fietsen. Weer dezelfde weg terug langs het vliegveld maar nu bij licht. Toen zagen we meteen al de zee. Geprobeerd zoveel mogelijk langs de kust te fietsen en o.a. door plaatsjes gekomen met prachtige boulevards waarvan we nog nooit hebben gehoord. We zijn nog door een motoragent weggestuurd omdat we niet op de boulevard mochten fietsen. Iets gedronken in Campello. Villajoyosa is een leuke badplaats met mooie stranden en een gezellige boulevard. Op deze eerste dag hebben we best al wat flinke klimmen gemaakt. Voor onze ongetrainde benen niet zo gunstig. Maar om half vier waren we al in Benidorm waar we wilden slapen. We vroegen aan een ober of ze WIFI hadden en hij zei ja hoor. Bleek later dat hij begrepen had of ze white wine hadden. Ze hadden eigenlijk geen wifi maar omdat hij het zo sneu vond heeft hij toch zijn wachtwoord gegeven en konden we een hotel boeken via booking.com. Hotel Andalucia is eenvoudig maar prima voor ons. Benidorm is smoordruk. In het centrum hebben we gegeten en daarna nog terrasje gepakt. Eigenlijk wat teveel wijn gedronken waar we de volgende dag spijt van hadden. Moeten we niet meer doen!!!

Verslag uit: Spanje, Benidorm

Joke en Jan