Vertrokken - Reisverslag uit Alicante, Spanje van Joke en Jan - WaarBenJij.nu Vertrokken - Reisverslag uit Alicante, Spanje van Joke en Jan - WaarBenJij.nu

Vertrokken

Door: Joke en Jan

Blijf op de hoogte en volg Joke en Jan

31 Mei 2013 | Spanje, Alicante

Vandaag zijn we me een half uur vertraging om 18.45 uur vanaf Schiphol naar Alicante gevlogen. De fietsen goed verpakt want we willen wel graag dat ze onbeschadigd aankomen. We zaten precies boven het bagageluik en we zagen door het raam onze fietsen al naar buiten komen terwijl we nog in het vliegtuig zaten. Er werd gelukkig netjes mee omgesprongen en in de aankomsthal zagen we ze meteen liggen. Nog een uur bezig geweest om de trappers en de sturen er weer op te zetten en de banden op te pompen. Toen in het donker op naar het al besproken hotel Dona Isabel in Torrellano - zo'n 3,5 km. vanaf het vliegveld. Vanaf de aankomsthal nog even zoeken naar de juiste weg richting Torrellano maar daarna reden we er in een keer naar toe. Nog 2 pilsjes gedronken op een terras in de straat waar het nog gezellig druk was. Er klonk goeie muziek en de overwegend jongelui dronken bijna allemaal mojito. Om ca. 1.00 naar bed gegaan en heerlijk geslapen

Verslag uit: Spanje, Alicante

Joke en Jan