Het laatste stukje - op naar l'Estartit - Reisverslag uit l'Estartit, Spanje van Joke en Jan - WaarBenJij.nu Het laatste stukje - op naar l'Estartit - Reisverslag uit l'Estartit, Spanje van Joke en Jan - WaarBenJij.nu

Het laatste stukje - op naar l'Estartit

Door: Joke en Jan

Blijf op de hoogte en volg Joke en Jan

13 Juni 2013 | Spanje, l'Estartit

s'Morgens uitgebreid genoten van een overheerlijk ontbijtbuffet in de Mirador. We hebben geen haast want het is nu nog maar 20 minuten fietsen naar Camoing Castell Montgri. Daar aangekomen hebben we snel een tent kunnen regelen bij Vacansoleil voor maar 80,-- voor 4 nachten. De tassen zijn snel uitgepakt. Toen op naar restaurant Mont Pla bij de ingang van de camping waar Marjan, Camiel en Maxim rond de middag zullen arriveren. Karin, Johannes en Elisa komen een dag later aan.
Metelkaar nog een paar dagen heerlijk dagen in l'Estartit gehad.
Maandagmorgen 17 juni heeft Johannes ons al vroeg met de fietsen achterin de auto naar het vliegveld van Gerona gebracht. We hebben in totaal 817 km. gefiets en een geweldige vakantie gehad.