Op de fiets naar l'Estartit - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Joke en Jan - WaarBenJij.nu Op de fiets naar l'Estartit - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Joke en Jan - WaarBenJij.nu

Op de fiets naar l'Estartit

Door: Dotters

Blijf op de hoogte en volg Joke en Jan

22 Juli 2011 | Nederland, Leeuwarden

Change of plans op het laatste moment.
Wimmy (een collega van Joke) en haar man Marco moeten maandag a.s. naar Belgie met hun bus waar nog gemakkelijk 2 personen en 2 fietsen bij in kunnen.
Ze slapen zondagavond in Brussel en rijden dan de volgende morgen verder. Wij zouden mee kunnen rijden en dan dus Nederland overslaan met dit vreselijke weer. Joke had hier meteen wel oren naar maar er was iets meer overredingskracht voor nodig om Jan over te halen.
Maar toen Piet Paulusma voorspelde dat het een guur herfstachtig weekend zou worden met harde wind en heel veel regen ging hij overstag.
Dus de route wordt nu met ca. 350 km ingekort en we beginnen meteen Belgie. Hopelijk kunnen we vanaf de eerste dag in de korte broek en een T-shirt fietsen. We houden jullie op de hoogte !!!

• 22 Juli 2011 - 17:41

Karin & Johannes:

Wij gaan jullie zeker volgen en weten zeker dat jullie een top reis met de fiets gaan maken. We zien jullie het weekend natuurlijk nog bij vertrek. Maar er moet altijd 1 de eerste zijn die even een berichtje achterlaat.

Dikke kus

• 22 Juli 2011 - 17:56

Martha:

Er blijven nog kilometertjes genoeg over te trappen, dus die 400 eraf is mooi meegenomen :) Ik ga deze blog zeker volgen. Een hele fijne reis en tot ziens!!

• 22 Juli 2011 - 17:58

Nineke:

hoeveel geluk wil je hebben??
    Lijkt mij een strak plan!
    Een hele goede reis!!!
    groeten uit denemarken

• 22 Juli 2011 - 18:10

John En Hanneke:

Hé D'Otters, errug slim, goed plan !!!! Maarre, nou mutte WIJ wel weer een end verder riede!! :D Succes eerst maar en hopen dat het mooi weer wordt in Frankrijk!! Toi toi toi...

• 22 Juli 2011 - 19:09

Edwin En Linda:

Heel verstandig! Lekker weer in Frankrijk, mooie omgeving en dus lekker genieten!

dikke kus van ons

• 22 Juli 2011 - 19:10

Naomi En Jordi:

JEEEEEEEEEEEEEH dan zijn jullie ook eerder bij ons in Spanje!!! Kunnen we lekker naar het strand en heel veel ijsjes eten!

kus en knuffel van Naomi en Jordi

• 23 Juli 2011 - 08:22

Marjan:

Heeel goed idee. Hoop dat onder "huidige locatie" links op de pagina vanaf maandag alleen maar zonnetjes staan!! Heeeel veel succes en plezier.
    dikke kus

• 23 Juli 2011 - 09:54

Anja En Ger:

Zooo die Wimmie verdiend volgens mij wel een prijs met dit idee !!! dit is denken wij wel een hele goede beslissing dat jullie hier gebruik van maken wij gaan jullie zeker volgen, veel plezier en denk aan het vakantiegevoel he
    hele dikke kus
    Anja en Ger

• 23 Juli 2011 - 10:46

Lia De Maijer:

Heel veel plezier op jullie avontuurlijke trip toegewenst!
    We gaan jullie volgen.
    Groetjes van Jan en Lia.

• 23 Juli 2011 - 12:55

Joop/ina:

Heel veel fietsplezier in de vakantie.
    Het wordt ondanks jullie gemotoriceerde
    start een hele onderneming.
    Wij wensen jullie het beste en blijven jullie volgen.

• 24 Juli 2011 - 08:49

Peter En Diny:

Jan heeft veel moeten inleveren maar dit kwam toch nog goed uit, goede reis en we gaan jullie zeker volgen.

• 25 Juli 2011 - 07:45

Gretha:

Jullie zullen nu wel op de trappers staan denk ik.
    Nou jongens doe je best en geniet ervan.
    groetjes gretha.

• 26 Juli 2011 - 06:52

Wimmy:

Welnu, gistermorgen hebben we jullie afgezet! Wel een beetje raar hoor.... staan jullie daar met je fiets, wij nog even zwaaien en weg zijn wij haha. Maar vol goede moed en het weer was redelijk, in ieder geval droog en later kwam het zonnetje er ook een beetje aarzelend door. Wel een heerlijke temp. om te fietsen. Bedankt voor de gezellige avond in Brussel, was echt even heerlijk genieten op terras (in de zon). Veel plezier en geniet!!
    Dikke tuut van Marco en Wimmy.

Verslag uit: Nederland, Leeuwarden

Joke en Jan