We zijn weer thuis - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Joke en Jan - WaarBenJij.nu We zijn weer thuis - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Joke en Jan - WaarBenJij.nu

We zijn weer thuis

Door: Dotters

Blijf op de hoogte en volg Joke en Jan

22 Augustus 2011 | Nederland, Leeuwarden

Na een heerlijk weekje vakantie in l'Estartit zijn we zondag 21 augustus om 19.30 uur geland op Schiphol waar we hartelijk werden verwelkomd door Joop en Ina en Gerrit en Anja. Een hele leuke verassing.

Nu we weer thuis zijn kunnen we dan eindelijk wat foto's plaatsen van onze trip. Mocht je bij het zien van deze foto's denken hebben ze nou de hele tijd in dezelfde kleding gefietst dan is het antwoord ja. Maar iedere dag als we in ons hotel waren werden ze op de hand gewassen. Het is sneldrogend materiaal dus we konden s'morgens weer fris en fruitig van start.

We hebben 4 heerlijke weken gehad maar vanaf nu roept de plicht weer en zullen we toch weer aan het werk moeten.

Groetjes van Joke en Jan

• 22 Augustus 2011 - 15:46

John En Hanneke :

hahahhahhahh, geloof er geen bal van... volgens mij hebben jullie die shirts NOOOOIT uitgewassen!!! :D

Mooi dat jullie er weer zijn! ;)

• 22 Augustus 2011 - 15:50

Martha:

Welkom thuis!!! Jan ziet er stoer uit hoor met die ingepakte knietjes ;) Wat een mooie foto's! En ja....nu weer de plicht, maar wel met hele mooie herinneringen waar je weer een tijdje op vooruit kan :D
    Doeiiiiiiiii

• 22 Augustus 2011 - 20:52

Naomi En Jordi:

Het was super leuk op vakantie!
    Onze opa en oma zijn toppers!

• 24 Augustus 2011 - 12:21

Joop En Ina:

Een prachtige reportage.
    Nogmaals gefeliciteerdmet jullie geweldige prestatie.

• 25 Augustus 2011 - 20:21

Nineke:

Welkom thuis!! Goed gedaan hoor en wat een leuke foto's! Als je daar naar kijkt lijkt het helemaaaaal niet op afzien.....dat gaan we nu maar weer doen. zucht.

Verslag uit: Nederland, Leeuwarden

Joke en Jan