Burriana - Reisverslag uit Burriana, Spanje van Joke en Jan - WaarBenJij.nu Burriana - Reisverslag uit Burriana, Spanje van Joke en Jan - WaarBenJij.nu

Burriana

Door: Joke en Jan

Blijf op de hoogte en volg Joke en Jan

05 Juni 2013 | Spanje, Burriana

Om 8.00 vertrokken uit Valencia. Via het park dwars door de stad richting de havens gefietst en hiervandaan langs de kust weer verder. Regelmatig op weggetjes gefietst die dan uiteindelijk dood liepen of overgingen in een grindpad. Verschillende keren gevraagd of het mogelijk was om met de fiets door te gaan en dan was het meestal Si si no problema. Wij vroegen ons dan later af hoe ze dat nou konden zeggen. Zelfs een stuk over het strand met allemaal keien gelopen met de fietsen aan de hand. Ook een aantal keren zelfs terug gegaan omdat het echt niet ging. Dit heeft ons bijelkaar wel 10 km. en de nodige vloekwoorden gekost.
Uiteindelijk de vlakke route doorgefietst naar Burriana en geslapen in hotel Aloha met lekker balkon waar we maaltijdsalade met stokbrood hebben gegeten met een fles wijn. In Burriana was helemaal niets te beleven dus zijn we maar op tijd naar bed gegaan.

Verslag uit: Spanje, Burriana

Joke en Jan